Kızlar merhaba, oğlum 3 aylık neredeyse 1 buçuk aydır hastayım grip. Oğlumada geçti. Burnunu açıyorun ama hırıltısı geçmiyor. Boğazı dolmuş. Boğazını nasıl temizleyebilirim. 1 buçuk aydır böyle. Doktorada götürdüm burnunu aç dedi başkada bişey demedi. Ne yapmalıyım? Başka birşeyi yok sadece hırıltısı çok. Boğazı dolduğu içinde öksürüğü var.