Hayırlı geceler hanımlar.. Bu formda otizmle mücadele eden bir çok anne var,bu yüzden yazıp umut olmak istedim.. Kızım 4 yaşında, bu zamana kadar denediğimiz tuvalet eğitimleri başarısız olmuştu..1 hafta önce başladığımız tuvalet eğitimi Allaha şükürler olsun başardık diyecek seviyeye geldi.. 🥹🤲🏻 İlk başladığımızda bütün umutlarımı yitirmiştim.. asla ögrenemeyecek sanıyordum.. İlk 2 gün cok kötü geçti..3ncü günden sonra yavas yavaş herşey yoluna girmeye başladı ve biz inanamadık ..4.ncü günde ansızın yanıma geldi çişinin geldiğini işaret etti koştuk hemen tuvalete ve yaptı.. O kadar ağladım ki mutluluktan,sevinçten o gece uyku girmedi gözümüze .. diyeceğim o ki.. otizm annesi olan arkadaşlarım asla ümidinizi kesmeyin.. zamanı gelince elbet ögreniyorlar.. Hiç pes etmeyin,kararlı olun,sabır gerektiren bir süreç..Ama sonu çok güzel 🥰🩷