Kızlar yaklaşık 4 ay önce spiral taktırdım doktora kontrole gittiğimde spiralin yerinde olduğunu ama ipi göremediğini söyledi böyle bir durum başına gelen var mı nasıl çıkartıyorlar ipi olmadan ? Bir de her birliktelik sonrasın da lekelenmelerim oluyor regl düzenim bozuldu 1 hafta 10 gün erken oluyorum normal mi