sedaytt Merhaba kızlar reglim biteli 15 gün oluyor dün ve bugün ara ara kahverengi lekelenmem oldu başıma ilk kez geliyor endişelendim haliyle karnım da da hafif ağrı var başına böyle bişey gelen var mı çarşamba gününe randevu aldım ama duramıyorum endişeliyim size sormak istedim
hamsiperisi sedaytt bana geçen ay oldu canım ben de korktum ama randevu bulamadım gitmedim regl günüm geldiğinde dört beş gün gecikmeli regl oldum ama benim o ay çok stresim vardı sıkıntı stresten olduğunu düşündüm
canparelerim Bdd doğum kontrol hapı mı kullanıyorsunuz? Benimde öyle reglim 12gün sürdü bitti 6gün sonra tekrar kanamam başladı bugün 8.günüm hala devam ediyor bi bitmedi🤦♀️
sedaytt canparelerim hayır kullanmıyorum daha önce kullanmadım da başıma ilk kez geliyor hiç böyle bir şey yaşamamıştım
canparelerim sedaytt o zaman bilemiycem, bi doktora danışın isterseniz. Ben doğum kontrol hapına başlayınca böyle oldu, haptada ara kanamalar olabilir yazıyor normalmiş ama siz kullanmıyorsunuz, belki başka bişey olabilir.