5ml olarak başlamıştık bebeğim 4 bucuk aylik. Dr 15 gün sonra 10 ml ver dedi. Ilk defa 10 ml verdim. Sabahtan geceye kadar kaka yapmadi. Normalde sabah öğle aksam yapiyor. Sadece anne sütü alıyor. Simdi kaka yapti ilk defa böyle kokuyor. Çürük yumurta gibi kötü bi koku. Demirle ilgili olabilirmi yaa