Kızlar iyi geceler ❤️Kızıım 20 aylık gün içinde onunla oyun oynamaya çalışıyorum. Kitap okuyoruz cırt cırtlı kitaplarla oynuyoruz. Ev işlerinin bir kismini birlikte yaparız. Ya da sohbet ediyoruz kelime dağarcığı gelişmesi, kendini daha iyi ifade etmesi adına.. ama sanki yetmiyorum gibi hep biseyler yapmak istiyor çabuk sıkılıyor havalardan mi bilmiyorum. 3 buçuk aylık da bir kızım ona da vakit ayırmaya çalışıyorum onunla konuşmak ilgilenmek istiyorum ama sadece emzirme alt değiştirme vs. Sonra pusetinde uzanır bizi izler ara ara büyüğüyle birlikte onunla konuşuruz ama çok az. Büyük kızım yokken konuşurum zeka kartlarını gösteririm küçüğüne tabi ama kısıtlı bir süre bu. Eşim varken eşim küçüğüyle ilgilenir konuşur. Sizin gün içinde yaptığınız etkinlikleriniz neler hem eğitici hem de eğlenceli olabilecek fikirleriniz neler başka nasıl kaliteli bir zaman gecirebilirz bebeklerimizle 🥰