baharbahce alparslan8 yaptırmıştım ama çok zorluydu benimki evde annem ilgilenmişti bebeğimle iki gün yattım ağrıdan dr ilk 4 saat emzirme sütünü sağıp dök sonra devam edebilirsin demişti
123aa Ben yaptırdım dış hekimleri birşey olamaz diyor çocuk doktoruna sordum 6 saat emzirme dddi ben 4 saat dayanabildim