Balyanak_19 philipse para vereceğinize melitta veya delonghi alın. Philips çok fazla işlem gerektiriyor ve iç aksamındaki press kısmı plastik. Sürekli iç mekanizmayı yağlamanız lazım, suyuna ekstra filtre almanız gerekiyor. Ayriyeten bar basıncı en düşük marka bu da özellikle sütlü kahveleri diğer cihazlara göre daha ılık yapmasına neden oluyor. Benzer fiyatlarda direkt işin iki üstadı olan markadan alabilirsiniz. Hem gerçekten kaliteli ç, düzgün ve sıcak kahve içersiniz hem de Philips gibi işlem gerektirmez. Her tarafı plastik philipsin görüntüsüne ve sosyal medya şişirmesine aldanmayın. Tim cihazları aylarca kullanıp denemiş ve eğitimlerini almış biri olarak bunu tavsiye edebilirim size.