Pialvi Kızlar beni ne bekliyor anlatır mısınız? Kaç gün karanlıkta durmalıyım,bebek emziriyormm zor olur mu
MadamMommy Pialvi Ben 6 sene önce oldum şu an belki sistem öncesi sonrası değişmiştir ama 3 gün güneş gözlüğüne benzer gözlük taktik ve bulanık gördüm sonrasında damlaları düzenli kullanın onlar iyi gelecektir.Şimdiden geçmiş olsun
queen_bee Pialvi 2011 de yaptırdım miyoptan dolayı. Karanlıkta falan kalma olayı olmadı, hatırlamıyorum. İlk gün sızlıyor biraz, damla falan kullandım 2.gün sızlama da olmuyor. Kontrole gitmiştim. Uzun süre oldu, hatırladıklarım bu kadar 😃
Gunes-1 Pialvi bir iki gün karanlıkta kalmak gözleriniz için iyi olur. Gözleri açmak kolay değil sonuçta. Bir hafta bulanık sonra netleşiyor. Uyku ilacı kullanabilir misiniz bilmiyorum. Ben olduğumda uyku ilacı kullanıyordum.
arzu343437 queen_bee merhaba Bn de olmayı düşünüyorum o yüzden soruyorum , net gorme devam ediyor mu ? Yani gözler eskiye döner mi çekiniyorum
MadamMommy Pialvi Yani iki gün yanınızda size yardımcı olacak birilerinin olması iyi olabilir yoksa da yaparsınız.Biz kadınların üstesinden gelemeyeceği şey yok.Görme engelli kardeşlerimiz de cocuk büyütüyor öyle düşünün 🫶
Gunes-1 Pialvi yalan söylemiyim iki günüm çok zor geçmişti. Uyku ilacı olmasa zor dururdum. Sonra ağrı hafifliyor tabii etkilenemez . Sadece ilk iki gün biraz sıkıntı olabilir emzirmeden değilde sizin ağrınızla baş edebilmenizle alakalı