Arkadaşlar ben sebamed güneş kremımı kullanıyordum bıttı aynısından sıparos verdım sahte cıktıı gerı ıade yaptım trendyoldan yaglı bı cıkdım var bırazda lekelerım var sıvılce sızın kullanıp memnun kaldıgınız renk esıtleyıcı özellıgı olan gunes kremınız varmı ya bı turlu alamadım