Merhaba bugün tam 9 aylık olduk ek gıda mama ve emzirme olarak besleniyor oğlum. Sütüm çok yok gece uykuya dalmak yada gün içinde sakinleşmek için falan emiyor. Patates havuç kabak çatalla ezilmiş şekilde yiyor ama kıyma köfte bunları yediremiyorum öğürüyor. Pirinç bulgur onları da bazen yiyip bazen yine yutarken öğürüp kusuyor. Yedikleri de ziyan oluyor 🙈😁 Sizce normal mi ? Siz nasıl alıştırdınız ? Bakıyorum çoğu bebek 9 ayda köfte falan yiyor ben mi evham yapıyorum doktora sormam gerekir mi yeme bozukluğu vs olabilir mi ?