Doga80 7bucuk aylıkken kendi takipli doktoru yaptı, sadece demire baktı iyiki de bakmış düşük çıktı demiri
Umay-gmz Doga80 13 ünde 6 aylık olduk kendi soktoru bakalım dedi, hemişereler iki kere deldiler kolunu bulamadılar çocuk ağla ağla sonra vazgeçtiler önümüzdeki ay yapalım dediler çok sinir oldum özel hastanede oluyor bu ,
mucizeminnosum Umay-gmz ayy size tavsiyem devlet hastanesinde tahlil yaptırıp götürmeniz biz neler çektik o özellerdeki acemi kan alan daha doğrusu alamayan insanlardan benim kızımda tiroidden şüphe edildiğinden biz 3. Aydan beri baktırıyoruz ona çocuğun damarını aramaya çalışırken çocuğun bütün kolu mosmor oldu bulamıyolar ayrı delik deşik etmeleri ayrı ondan sonra akıllandık devlete gidiyoruz orda bebeklerden tecrübeli olan hemşireye yönlendiriyolar direk o tık diye bulup alıyo valla kıyamam bizim içimiz gidiyo denek oluyo özellerde bebeklerimiz