Deletedmom_106 darkledi bizimde aynısını yaptı kabul etmedik . Yasal haklarını kullan çıkmıyoruz dedik. İstediğimiz fiyata anlaştık . Sizde kabul etmeyin varsa haklarınız kullanın . .
prensesannesiiiiiiiii darkledi 3 binden 12 bin yaptı çıktım taşınıyorum şimdi bu yıl sonuna kadar evi boşalt istediğim zamı yapamıyorum dedi Allah yar etmesin ne diyim
selimalpinannesi Bizimki de 3.600 dü 9 dedi bebeğimiz oldu yeni falan demiş eşim biraz yardımcı olun demiş 7.500 e inmiş burdan çıksak 13-15 arası hep zaten evler Allah yardımcımız olsun parası olana koymazda tek maaş geçinene cidden çok zor 🥲