3 gündür başladık gündüz asla bez takmıyorum.İlk gün saatte bir götürdüm akşam 8 kadar 2 kere kaçırdı.(Akşam 8 uyuduğu için bez takmak zorunda kaldım çünkü gece boyunca uyuyor.ve çok fazla Su içiyor)
2 gün biraz daha zordu 4,5 defa kaçırdı ( bu arada sabah 8 de bezi gizlice çıkardım, normal külot giydirdim.) yarım saatte bir götürmeme rağmen kaçırdı ve kaçırdıktan sonra anne çiş geldi dedi ve ağladı o ıslaklık onu çok rahatsız etti benimde alıştırma klodu giydirmememin sebebi iç çamaşırındakî o ıslaklığı hissedip tutma ve söyleme eylemine geçmesi böyle düşünmem doğru mu sizce?
2 günde çok yoruldum gerçekten doğru yolda mıyım sizce ? Kitap okuyorum, şarkı söylüyoruz beraber tuvalette,ufak bir ödül de veriyorum alıştırmadan tabi.Pes etmek istemiyorum,bu süreç nasıl ilerler beni lütfen aydınlatır mısınız ? Bu arada geceleri asla kuru kalmaz bezi