Canım benım bebegım 18.gun dusurdu ve aynı boyleydı koku ve akıntı yoktu fakat ıltıhaplı bır gotuntusu vardı. Crıstalıne dıye bır sprey verdı doktorumuz dezenfektanmıs onunla ıyı oldu cok sukur ıyı olmasaydı yakacaklardı sukur gerek kalmadı. Merak etme ıyı ınsallah