123-GGM Kız niye bakmıyorsunuz ? 2 yaş erkek bebiş yürüyen merdiven severdi daha önceden geçmişti merakı şimdi yine tekrardan hastası oldu hep inip çıkmak istiyor nedendir acaba asansörü felanda sever ?
Busraata33 123-GGM eeee yani 😀neyin cevabını bekliyorsun ki sevmiş işte normal yani merdiven yürüyor dikkat çekici birşey çocuklara göre in çık in çık 😀
123-GGM Nacafa aşkım artık çocukların her hobisine fobisine isim koyuyolar insanın canı sıkılır oluyor deli olduk sosyal medyada gezen videolardan
tubasd 123-GGM normal hoşuna gitmiştir değişik gelmiştir bir sorun olduğunu düşünmüyorum rahat olun oyuncak gibi düşünüyordur o nedenle süreklilik istiyordur oynamak için
Boncuk-anne 123-GGM çocukken koştur koştur kaç kere biner dönerdim babam aşada beklerdi. Bunu sevmeyen çocuk yoktur ki. Neyi merak ettiniz anlamadım 🙈
Birdunyabircennetannesi 123-GGM Eeee sevmesinde ne gibi anormallik var ki Bizimki de asansör yürüyen merdiven delisi yani dikkatini çekiyor çocukların
Deletedmom_112 123-GGM benim de 2 yaşında kızım var, oda çok seviyor, bunda ne gibi bi anormallik olabilir ki?
Bibebek_ 123-GGM işte iki yaş sendromu. Sorgulama canı ne istiyorsa ya da ne yapacaksan ondan icazet alırsın hshhavmsövçd
Lazerlimunafik 123-GGM Keşifleri, birşeyleri algılama, tanıma fasılları biraz uzun sürüyor. Bazen bir nesneye günlerce takılı kalabiliyorlar yani çokta sorgulamamak gerek ☺
NmalkoC 123-GGM yani benım oğlumda seviyor asansöre binerken düğmeye o basıcak avm gittik mi bebek arabasını köşeye bırakır iner cıkarız 2.3 kez ne dememizi bekliyorsunuz gayet normal şeyler