Kızlar kızmayın ama ahahahha 21 yaşındayım 1 yaşında oglum ve 1 buçuk aylık kızım var yani oğlum 10 11 aylıkken ikinci
sezeryanımı oldum tekrar gebe kalmaktan çok korkuyorum şuan her hangi bir korunma yapmıyorum geri çekilme dışında 3 Ay sonra gel dedi doktorum sprel için aranızda geri çekilme yöntemi ile gebe kalan var mı merak ediyorum?