Benim kızın 6. Ay.muayenesinde doktor baktı yapışıklık var dedi eline eldiveni giydi açtı bebeğim hissetmedi bile eğer bu yapılmazsa bazen cerrahi müdahale gerekeblyr çünkü bazen tekrar kapanablyr dedi 1 yaş muayenesinde tekrar kontrol etti kapanma yok zaten bundan sonrada olmaz içiniz rahat etsin dedi