Merhabalar ben 2 kez gebelik geçirdim 2 side maalesef 26 haftalık sonlandı. Bir kızım 3.5 ay yogun bakimda mücadele verdi. Cok şükür yaşıyor. Diğer bebegim maalesef 2 gün yaşayabildi😔 hsg çekildi ve rahimde perde ve sag tüpte sivi birikmesi oldugu ortaya çıktı ameliyat olmazsam tekrar erken dogum ya da düşük olacak. Yarin olacagim insallah süreç nasıl işliyor agri sanci vs bilgisi olan varmi ve tek tuple hamile kalanlar varmi eger açılmazsa alınacak bu duruma cok üzülüyorum 😔 sadece kucagima saglikli zamaninda dogan bir evlar istiyorum