Mefat o yaşlarda benim kızımda da olmuştu. Ama benim kızım çok terler ben tam dediğiniz gibi 1-2 saat sonra uyandırmadan üzerini değiştiriyorum. Ve tuvalete goturuyordum altina yapmasin bezi yeni bıraktık diye. O zamanlar nadiren bu dediğiniz gibi yapıyordu. İlk yaşadığımda çok korkmuştum. Konuşamıyor boş bakıyor ve korkmuş gibi titriyordu. Ben hiç konuşmadan onu hemen uykuya geri döndürdüm. Sonra saglik ocağı doktoruna sormuştum. Hareketlerini neden yapıyor neden kaldırıyorsun , Bırak gerekirse altına yapsın kaldırma asla dedi. Derin uykuya geciyorlarmis ve çok tehlikeliymis o derin uykuda o şekilde kalkması… hala çok nadir de olsa bazen yapıyor. Şimdi 6 yaşında. Ama hic konuşmuyorum yanındayım annecim uyu diyorum sadece ona sarılıp hemen uykuya geçiriyorum. Sabah hatırlamıyor zaten.