Arkadaşlar deneyimli anneler yardım edin
7 ay 23 günlük oğlum yaklaşık 15 gündür saat 8 de yatıyorum sabaha kadar 1 saatte bir 2 saatte bir çığlık çığlığa ağlayarak gözleri kapalı bağırıyor sallıyorum uyuyor sonra tekrar ölüyorum uykusuzluktan sabrım kalmadı çok yoruldum ne yapacağımı bilmiyorum
Kabızlık mı desem probiyotik kullanıyorum günde 2 defa kaka yapıyor ishal değil
Diş desem iki tane çıkardı başka gelen diş yok
Nedir bu tek miyim doktora mı götürmeliyim artık çok yoruldum