gzmfrt 4747- Çok çektim bilirim.. en iyi şey duşa girip sıcak suyla dairesel hareketlerle yaparak ve bastırarak ovmanız yaklaşık bi 10 15 dk özellikle şiş sert olan yere bastırarak masaj yapmanız gerekiyor canınız acısada bunu yapın duştan çıkınca ne kadar rahatladiginizi göreceksiniz birde sağım yaparsanız komple boşalan kadar tam rahatlayacaksiniz.
-Sare32- 4747- duşa gir uzun süre kal masaj yap ben de kaç kere yaşadım antibiyotik verdi doktor en son çok zor 😞
eminekaan03 4747- bende bir kaç kere oldum aile hekimim bir krem yazdı ağrı hissettiğimde mastit olacak gibi olduğunda onu sürüyorum iyi geliyor
4747- gzmfrt tşk ederim Cnm hemen giriyorum ama üsüyorum ısıtma tutu mecburen ne kadarda kötü bir durum 😥
aydnnn gzmfrt ben de çok çektim, dediğiniz gibi en etkili yöntem duş, sıcak suyun altında masaj yaparak, elinizle sağıp boşaltmak, malesef mastite süt sağma makinesi iyi gelmiyor, gönderi sahibine geçmiş olsun
eminekaan03 4747- thiocilline krem ama bana aile hekimim göğsümü kontrol ettikten sonra verdi. siz yine de doktoruna sormadan kullanmayın bence
seherasel 4747- elinle sagabiliyorsan gogsunu bol bol sag cocuk emse bile sag cok koru bir durum hemen yasamistim bnde dogumdan sonra
Sedanurr54 4747- benim de öyle olmuştu çok kötüydüm suyu kaynat bir kabının içine koy ve buharını göğsüne tut kaynar suyun buhari göğsünü açıyor yarım saatte bir 1 saatte 1 yap ve bunu yaptıktan hemen sonra sıcak havlu bas göğsüne dayanabildiğiğin kadar sıcak havlu olsun Gerçekten etkili bir çözüm ben de o işe yaramıştı
NatashaRomanoff 4747- evde yalnızsan ambulans çağır kuzum geçmiyorsa ateşlenir sıtman artarsa Allah korusun daha kötü olma
4747- NatashaRomanoff çocuklar uyuyor gurbeteyim eşim evde kalırsa tek gidemem eşim nobetimi tutuyor sağolsun yarın giderim acile birden gece gece bastirdi çok kötü ya