Dogubebekanasi Arkadaslar merhaba,8.5 aylik bebegimin 1 haftadır geçmeyen burun akintisi var arada hapsirik ve öksürük cabasi serum fizyolojik yapip aspire ediyoruz fakat ise yaramiyor. Öneriniz var mi ?
ertanmut Dogubebekanasi benim oğlumda öyle dokuz bucuk aylık doktorumuz sabah akiam calpol ver dedi verdim geçtii biraZ DOKTORUNA danış istersen
btltml2018 Dogubebekanasi instagram da organik anne diye bir sayfa var bir bakın isterseniz ben ordaki bilgilerden denedim nezlemizi 5 günde atlattık hamdolsun
Gizem5213 Dogubebekanasi bizim 1 haftadır akıyordu sık sık temizliyordum balgamlı öksürüğe çevirdi akçiğerleri temiz ama öksürükden uyku hiç yok burun hala akıyor valla 2 haftadır öldük ıhlamur anne sütü su çorba neler yapıyorum ama hala aynı
Dogubebekanasi ertanmut dr umuz yazdiklarimi önerdi gecmezse gelin dedi bekki doğal bisey yapanilirim diye sormak istedim
Serrzeyy Bizde 10 ayligiz soguk alginligimiz atesimiz vardi bu haftanin 2gununu acillerde gecirdik suruplarmizi kullaniyoruz simdilik