7aylık kızım var doğdundan beri mız mız sürekli ağlıyor üniversitelere bile götürdüm araştırmalara bi sıkıntı varsa bulmak için Allahıma bin şükür yok bi sıkıntı ama sürekli ağlıyor eşim çalışıyor yardım edenim yok gece uykusu yok saate 1 ağlayarak uyanır gündüz uyumaz uykuyu zaten sevmiyor iki kez yatıyor en uzunu bir saat sürekli kucak istiyor artık yemek yapmak hayal temizlik hayal oldu bazen ne yaparsam yapayım susmuyor cok geriliyorum bugün cok kötü bağırdım yeter artık diye 7 aylık bebek ne anlasın yeter den durdan ama işte hakim olamadım kendime regl olucam kalmış 3 gün aşırı gerginim tabi sürekli vicdan azabı sonrası kızımda yüzüme bakmıyor iyice huysuzlandı ağladı küslük bilirmi nasıl gönlünü alıcam