muzicelerim2 Adını şimdi duydum içeriğine baktığımda az çok aşina olduğum biseymis ama nasıl oluyor doğum sonrası nasıl oluyor kaç gün hastanede kalınıyor devlet hastaneleri yapıyormu bunu
sek_kahve muzicelerim2 ben Jules Caesar doğumu yaptım maalesef bilmiyorum.. şaka bir yana bilgim yok cidden, üstte kalsın 😂
Deletedmom104 muzicelerim2 Epiduralli normal doğum yani Ben yaptım gayet rahat geçti Özel hastanede yaptım ertesi gün taburcu edildim Ağrıyı tolere edemeyenler için bulunmaz bir şey Ben suni aldıktan sonra istedim Devlet hastanesi yapıyor mu bilmiyorum
Pembebulut27 muzicelerim2 ben yaptırdım ama keşke yaptırmasaydım o kadar dediler bel ağrısı yapıyor diye bende neden yapsın sadece iğne dedim ama kesinlikle tavsiye etmem çoğu kişide yapıyormuş.Rahat hareket etmeyi özledim resmen belim tutuk kaldı 4 ay oldu.
muzicelerim2 sek_kahve ilk doğumum normaldi ve yeterince travmam kaldı ikinciden aşırı korkuyorum 😮💨
sek_kahve muzicelerim2 evet değil mi ben de şimdi sayende öğrendim aynı şey olduğunu. Epiduralin iyi bir şey olduğunu duymuştum hep, travma olarak kaldıysa ilk doğumun bence bunu tercih etmelisin canım
Zeynepaseliinannesii muzicelerim2 hhah bends ondannn gordummm agrıları azalıyormus adı üstü prenses doğummm
isyanhareketi Pembebulut27 Ben yaptım geçiyor o ağrı merak etme ilk sene bel ağrısı oluyor kolay değil bi ameliyat yarasının olduğu yer bile 1 seneyi aşkın ara sıra sızlar oda ağır bi iğne normal yani 3 yıl oldu doğum yapalı ağrım yok artık çok şükür ☺️
neolmusyaani Pembebulut27 gerçekten Allah doğamizi böyle yaratmış aslında hersey kendiliğinden gelişiyor bi sorun yoksa eğer. O an çekiyorsun sonra rahatlıyorsun ama bu tarz müdahaleler de sıkıntı olusabiliyor doğalina müdahale olmuş oluyor çünkü
Ebrarkolcetin muzicelerim2 ben yaptım, devlet yapıyor mu bilmiyorum, epidural veriyorlar ayakların değil sadece belinin altı uyuşuyor diz üstü uyuşuyor yani, hissetmiyorsun. Yaptığın günün ertesi günü çıkıyorsun
muzicelerim2 sek_kahve bu ikinci olucak ilkinde ağzıma ettiler ebeler neler çektim şimdi korkuma normal doğumu aklıma bile getirmek istemiyorum
[silindi] muzicelerim2 Ben pek tavsiye etmem. Bazı kadınlar epidural yüzünden sancıyı yönetemiyor ve hissedemiyor. Bu sebeple yırtılmalar çok fazla oluyor. Allah bize o gücü vermiş. Kendi kendinizi korkuya hazırlamayın derim.
Madamehappyyyyy Zeynepaseliinannesii Ağrı azalmıyor kız hiç bir şey hissetmiyorsun:)) bel den itibaren uyuşuyorsun 🤣 dikim falan olduğun da kesme falan olursa hiç bir şey hissetmiyorsun. :))
EypMom Zeynepaseliinannesii ya oda video atmış hiç hoş değil insan doğumu çekip atarmı yaa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ herkese özel olmalı
mnkanne1 muzicelerim2 ama iğneyi yaparken belli bir açıklığı geçmemesi gerekiyor açılmanın ben araştırmıştım istemiştim de ama ben hastaneye gittiğimde 9 cm açığım vardı olmaz demişti ebe bana
Madamehappyyyyy muzicelerim2 Ben oldum iyi ki diyorum. 3 cm olana kadar iğne vurulmadı sonrası hiç bir şey hissetmedim tek sorun sancıları tam hissetmiyorsunuz ıkınma o yüzden birazcık sorun oluyor eh birde bebek de gelmek istemiyorsa 🤣sabaha kadar ıkın dur yaşandı. 😂
Zeynepaseliinannesii Madamehappyyyyy o sırada dıkımı bıle dıbine kadar hisseden ben ayyy😖😖vayy demekkı o yuzden ust uste korkmadan getırmışşş oyleylse kolay anam dıgurmak
Eylulkaran Özel hastanede oldum bende açıklığın 4 veya 5 cm olduğunda takılıyor epidural. Suni sancıya daha fazla dayanamayıp olmuştum sonrasında sancıları hiç hissetmedim doğum anına kadar. Ertesi günde taburcu edildim. Hiç bi sağlık sorunu da yaşamadım bununla ilgili öneririm 🌸
Madamehappyyyyy Zeynepaseliinannesii 😅 Tabi ki canım bir de onlar iş yapmıyor stres yok bir şey yok. :) Dikiş varsa bile hemen iyileşiyordur. Ben ikinciye tövbeliyim fenomenler ise yarış atı gibi 🤣🤣