melissa_2201 20 günden sonra vermeye başladım ben mama yediği için içi yanıyordur düşüncesi var ebesi de mamayla beslendıgı için her mamadan sonra su ver mutlaka demısti evet mama sudan yapılıyor oda sıvı bısey ama anne sütüne göre daha ağır onu içtikten sonra su ihtıyacları olduğunu düşünüyorum..tabi ki sen doktoruna sor o şekilde karar ver herkesin bebek büyütme tarzı farklı 🙏🏻😍