Kızlar bebeğime sadece anne sütü veriyorum 19 günlük. Çişini kakasını günlük olarak yapıyor. Gündüzleri hiç uyumuyor desem yeridir gündüz uykusu 15-20 dk. Onun dışında hep ama hep emmek istiyor. Gündüzleri sütüm yetmiyor mu acaba diyorum ama geceler iyiyiz geceleri 3 saat uyuduğu da oluyor 5 saat uyuduğu da oluyor gecelerimiz güzel geçiyor. Sütüm yetmiyor diye düşünmeli miyim aslında yetiyor biliyorum ama işte ilk anneliğim hep merak... dediğim gibi çişini kakasını yapıyor geceleri uyuyor. Sadece gündüz böyle tereddüte düşüyorum 🙄