kubukub Sadece annesütü alıyordu bebeğim şuan 8 aylık gece için mama almak istiyorum hangi marka kullanıyorsunuz öneriniz nedir
Dogacelik kubukub uyumuyorsa ek gıdaya ağırlık verin. Zaten bu saatten sonra mamayı kabul etmesi çok zor. Benimki 3-4 aylıkken bile istemedi. İlk 3 ay mama almayan bebek alışamıyor.
kubukub kimbumadam daha mutlu olur diye düşünüyorum bazen belki uzun uyumak ona iyi gelir diye ama neden öyle dediniz fikirlere talibim
kimbumadam kubukub Ek gıdayı etkiler canım Mama anne sütü gibi değil anne sütü sindirimi kolay mama tok tutuyor, sindirimi zor. Yani varsa anne sütü devam Bide mama bıraktırmaya uğraşmazsın Gece beslenmesi en geç yaşında bırakılması gerekiyor zaten