Neseligunler40 yamaniko24 çok normal benim oğlum da ara ara yapardı hatta hayır dediğim de inat eder daha hızlı çevirirdi keşfetmekten kaynaklı büyüdükçe unutur
crnaydgn Ayın sonunda 4 aylık olacak bizimkisi de uyanırken yatağında sürekli çevirip duruyor bir süredir de var