zk1611 Ben bir kahve gurmesi olarak görüyorum kendimi inanın yani çok severim kahveyi 😅 soulmate’den ya da starbuckstan kahve çektirir kapsülüme koyarım mis gibi de çeker makine bir de nespresso uyumlu çok fazla güzel uygun fiyatlı kapsül kahveler var trendyolda vs o konuda da rahat ben bir de kahve şurubu alıyorum kendime göre karışım yapıyorum etrafım çok beğenir yaptığım kahveleri 🤭 philips’in temizliği gözümde çok büyümüştü o zamanlar bu da bir eksisiydi bana göre benim makinemin de kapsül haznesi 3 adet ile sınırlı yani 3ten sonra çekilmiş kapsülleri atıp tekrar çekiyorsunuz inanın bu da 3 saniyelik bir işlem biz evde 2 kişiyiz bize yetiyor daha kalabalık aileler için de atelier modeli falan daha geniş