sevgii55 Merhaba arkadaşlar kızımın kolunda sivilce gibi ama değil çıban gibi ama o da değil onlara benzer kızarıklıklae var 1 ta neydi iki oldu bugünde 3. Yü gördük başına gelen varmı acaba