doga1 nane lımon , zencefıllı bal , ıhlamur 🤗🤗gecmıs olsun bende emzırıyorum kızım 8 aylıktı cok kotu grıp olmustum kaynım bana serum takmıstı ıcerısınde vıtamın falan vardı ertesu gune cok ıyı olmıstum normalde hastaneye gıtsek bıze serum takmıyorlar ılacta vermıyorlar kendın ıyıkes ıyılesebılırsen