Meraba hanımlar kızım 5 buçuk aylık çocuk üç aylık olduğundan beri sürekli grip geçiriyo hepte öksürüklü burun akıntılı kaç kez doktora götürdüm antibiyotik kullandı geçen hafta bitti geçmişti şimdi yine öksürüyo uyutmuyo öksürük uyanıyo hemen bıktık yemin ederim çocuk bi rahat edemedi nereye kadar antibiyotik kullanıcak doğal bi çözümü yokmu bunun kimisi pekmez ver diyo bilemiyorum kafayı yiycem artık bide yattığımız odada rutubet var etkisi olurmu onunda