Mehtap-37 ben de tam bunun için geldim foruma.. sürekli ağlama krizi ofke krizi geçiriyor avazı çıktığı kadar bağırıyor yüzü gözü kıpkırmızı oluyor ve bunu iyice huy edindi üstüne düşmemeye çalışıyorum ama birnyerden sonra kızıyorum ya da sesim yükselebiliyor bu da bir anne anne olarak canımı sıkıyor ama başka türlü durmuyor. Tekrar tekrar krizler.. siz naisl başa çıkıyorsunuz ya da çıkabilen var mi