canomerss valla canım bizim hemsiremiz aşı ateşinde 39 a kadar normal onun üstüne çıkar ve düşmez ise doktora gidin demişti . 38-39 ateşi de gördüm calpol verdim 4 saat ara kuralına dikkat ederek ilaç saatimiz dolmadiysa sirkeli su yaptım alın ve koltuk altı bölgesine . Birde ateşi çıktığında zıbın ve çorap ile tuttum sadece ki aşı ateşi en fazla 5-10 dakika sürdü hemen indi yine .Çorap olmasının amacı ise cocuklarin ayakları hemen üşüdügu için vücut onu ısıtmaya çalışırken ateş dahada yükselebiliyormus . Umarım yardımcı olur 🙏🏻