Merhaba,aklımı kurcalayan bazı durumlar var kızım 6 aylık. Doğduğundan beri zor bir bebekti aşırı ağlamasının yanı sıra bazı şeyler kafama takılıyor kimseyle paylaşamadım benzer durum yaşayanlar yorum yapabilirse sevinirim
Başımı tutmaya 5 ay sonunda başladı şuan 6 buçuk aylık destekle oturtabiliyorum
Yüzüstü egzersiz yapamıyoruz çünkü kafası yoruluyor ve yere koyuyor kafasını ve ağlıyor sürekli yüz üstü hiç duramıyor.
Hareketleri çok kısıtlı gibi hissediyorum bu dönemde emekleyen bebekler var. Siz ne düşünüyorsunuz?