gozde44 Merhaba aranızda göz çizdirme ameliyatı olan varmi, süreç nasıl ilerliyor , anestezi yapılıyor mu, fiyat ve hastane belirtir misiniz . Ve yaptırmayı önerir misiniz 💝
Dfncgdm2022 gozde44 ayyy herkez bu dertten mızdarıp esımde bana gel cızdırelım dedı ama korkuyorum olanlar varsa bende senle bırlıkte bekleyeyım cnm
Yalpp gozde44 ben 2019 da yaptirmistim. Çok memnun kaldım. Ankara da maya göz hastahanesine gittim. Lasek oldum. Bir gün önce bir kaç tane makineye girdim göz yapım lasek ameliyatına elverişli çıktı. Ertesi gün ameliyata girdim. Girmeden önce damla damlatiyorlar. O gözü uyuşturuyor muş. Sonra bir masaya yatıyorsun gözünu kirpmaman için bir şey takıyorlar ama hissetmiyorsun sadece önünden geçen o lazer ışığını görüyorsun. 15 dk falan sürdü. Sonra gözüne lens takıyorlar yara bandı gibi düşünün onu. Gözlükle çıktık. Bir hafta falan durdu lens sonra çıkardılar. Sonrası hala çok iyi durumdayım göz numaram yüksek ti benim 4 miyop 2.5 astigmat
Nurrrrrr233 gozde44 Ben yaptırdım memnun kaldım 3 sene pldu ama geçen gün doktora gittim göz numaram sıfırlamış gözüm daha tam oturmadığı için biraz yakında bulanıklık yaşıyordum bazılarının gözü oturuyor bazılarının gözü hemen oturmiyormuş
OncedenGurme gozde44 bennn 🙋🏻♀️ 3 ay oldu yaptıralı. Kendime yaptığım en güzel yatırım bence 😄 8 yıl lens kullandım, alıştım eziyet değil diyordum ama eziyetmiş. 25 bin liraya oldum doktorum silivri kolan hospital’de
Papatyam__ Merhaba ben de olmak istiyorum fakat doktor göz numaranın büyümesinin durması lazım dedi. 2.5 larda falandı en son. Miyop+astigmat var malesef. Ama gittiğim özel hastanede olmuyormuş. Eşim İstanbul’da muayene olacak o sıra sorarım meraktan😅 ama muayene 3000 demişler ameliyatı düşünemiyorum 🥲
papatyakizim Bende çok istiyorum hayatta en çok istediğim şeylerden birisi kendi gözlerimle gözlüğe lense gerek duymadan görmek hatta üstte kalsın
gozde44 papatyakizim baya arastirdim tavsiye etmeyen de cokmus, tekrarlıyormuş cok sasirdim ve uzuldum son umudum goz çizdirmezdi….
Dfncgdm2022 mom1900 gecenlerde bırı emzırme donemınde sorun olmaz yazmıstı ama yınede doktora danısmak lazım kendısı sorun yasamadım falan demıstı
papatyakizim gozde44 Evet benim numaram çok yüksek bide 6 durumumuz yok şu an çizdirmeye ise baslim inşallah yaptiricam 🙏
serraaras OncedenGurme bende silivri kolanda yaptıracagım cumartesi günü siz hangi doktora yaptırdınız🥰 beni neler bekliyor bende korkuyorum bebegim 6.5 aylık bir sorun olmayacagını söyledi doktor
kkbrylmazz gozde44 bende yaptırmak istiyorum ama göz kuruluğu yaşayanlar uçan çizimler görenler var mış korktum 🥹
aylizinannesiiii kkbrylmazz bende de göz kuruluğu var suni gözyaşı damlasıyla yaşıyorum on senedir göz kuruluğu zorluyor dedi bazı arkadaşlarım korktum bende
OncedenGurme serraaras mehmet dokuyucu doktorum. Bir arkadaşım da benden sonra yaptırdı başka bir hastanede. Onun da 1 yaşında kızı var, emziriyor problem yaşamadı
OncedenGurme serraaras ben girmeden kötü oldum hatta sakinleştirici hap verdi hemşire yarım o da 😄😄 ama çok gereksizmiş. Hiçbir şey anlamadan iki dakikada bitiyor. Sonrasında dikkatli kullanımla tekrarlayacağını sanmıyorum. Güneş gözlüğünü ihmal etmemek lazım. Ekran başı bi iş varsa mutlaka dinlendirici kullanmak lazım
serraaras Ozlem9185 aslında cok korkuyorum 2 senedir araştırıyorum ve yeni karar verebildim cünkü gözlükle hayat kalitem sıfır gece gözlügü bulamayınca bebegin agzını elimle arıyorum meme verebilmek için 😞
Ozlem9185 serraaras bende gözlüklüyüm 6 senedir gözlüklüyüm ve çok korkuyorum doktorlara da güven olmuyor arada aracı olmayınca
papatyakizim gozde44 ama yüksek numaralar olmaz diye düşünüyorum ben 2 numaraya kadr raziyim 6 numara gözlerim
serraaras Ozlem9185 bende sizin gibiydim eşimin cok arkadası yaptırdı hepsiyle tek tek konustuk ama doktorum cok içimi rahatlattı . Tabi öncesinde emin olun 10 kere vazgectim yaptırmaktan bu sefer kesin inşallah
serraaras gozde44 bunu doktorla konustuk 15 sene rahatsın sonrasında yakını görme azalır dedi yaştan kaynaklı olarak . Oda zaten herkeste olan bir problem. Artsa bile 0.25 0.50 belki artar oda etkilemez bile dedi umarım öyle olur
Yalpp gozde44 yani beş sene olacak görmem de herhangi bir sıkıntı yok. bilmiyorum ilerleyen zamanlarda olur mu.