mom1900
İlk olarak kesinlikle diyetisyenle ilerleyin derim çnkü ben kendim başladığım da hep bıraktım . Biri sizi takip ettiğimde sorumluluk hissediyorsunuz ve her hafta ölçüm yapacağınız için dikkat ediyorsunuz , kendiniz yapacaksanız da beyaz ekmek , şekerli gıdalar , paketli ve asitli içecekleri hep hayatımdan çıkardım . Sabahları uyandığımda büyük bir bardak sirkeli su içtim güne kahvaltı öncesi sade türk kahvesi ve bitki çayıyla devam ettim kahvaltı geç yaptım
Kahvaltım klasik kahvaltı yumurtalı peynirli zeytinli ve bol yeşillik
Akşam yemeklerinde de hep ölçülü yedim porsiyon azalttım
Akşam yemeğinden bir saat sonra egzersizlerimi yaptım . 8 sonra yemedim sadece çay su içtim .