Kizlar kizimin saclari cok uzun, ince telli ve kivircik. Uclari aşırı yipranik. En ufak terlemedi saci cop gibi karisiyor. Ne taramaya izin veriyor ne acmaya.
Kuafore ikna edemiyorum 3 bucuk yasinda
Evde kendim kssebilir miyim kesen var ni hic nasil yapabilirim
Mesela ormek istiyorum saci cok karisik ayirmadan olmuyor toplasan yumak gibi olmuyor