Oglunasikbiranne08 Kızlar ek gıda sonrası alerji olduğu zaman nasıl anlıyoruz ? Vücudunda kızarıklık filan mı oluyor acaba ?
hayalperestbirealist Oglunasikbiranne08 evet kızarıklık oluyormus google gorsellerde bulabilirsiniz.. cok fazla gaz ve siskinlik yaparsa da baska gidaya gecin diyorlar.
hayalperestbirealist Aselmira_26 bir iki yerden anlasilmaz sanirim daha cok urtiker gibi. Kusma ve ishal de belirti olabiliyormuş