Bebeğiniz kaç haftalık doğdu?
Benim kızım 33 haftalık doğdu, 1 yaşına gelmeden doktor yaşıtlarını yakaladı diyebiliriz demişti.
Gözleri için zaten rop muayenesi olacaksınız.
Annelik zor ama prematüre anneliği çok daha zor bu bir gerçek malesef ve bu gerçeği ne kadar erken kabullenirseniz o kadar güçlü olursunuz o kadar kolay atlatırsınız.
Siz bile isteye erken doğurmadınız sonuçta etraftakiler ne derse desin boşverin kulağınızı kapatın duymayın.
İyi bir çocuk doktoru bulup hep onunla ilerleyin özellikle ilk 1 yıl.
Sonuçta anne karnında 1 gün bile çok çom önemli ve ortada miyadından erken doğmuş bir bebek var, gelişim olarak geriden gelmesi çok normal.
Bol bol karın üstü egzersiz, bol bol ilgi sevgi ile inanın çok daha iyi yerlere gelir. Prematüre bebekler öyle güçlü ki inanamazsınız.
Onlar minik birer kahraman, çom güçlü savaşçılar.
Şimdi bunları düşünmeyin, kendinize böyle şeyleri dert etmeyin asla. Sizin için önemli olan bebeğinizin hayırlısıyla biran evvel hastaneden çıkması, yuvanızı şenlendirmesi. İnşallah biran evvel kavuşursunuz 🥰🌸