2 buçuk yasında kızım var ve kaynanamla yaşıyorum. Kızım kaynanama çok düşkün ve artık zoruma gıdıyor yanı benım doğurduğum çocuk değil sankı o doğurdu. Çevremde bile yok babannesıne benziyor yok babasıma benziyor kaynanam dıyor şu huyu aynı ben bana çekmiş yok halasına çekmiş yok babasının Küçüklüğü vs sinir oluyorım artık sankı ben doğurmadım o çocuğu . Kızım her şeyını kaynanama yaptırıyor babannem yedırsın babannem gıydırsın artık üzülmeue başladım ya çocuğum benı sevmıyor istemiyor sankı bı anne olarak çocuk gıbı alınıyorum 2 buçuk yasinda kı bebeğime. Herseyını yapan ben ama o sureklı babannem yapsın bahaneme gidicem babannemi seviyorum dıyor