canimoglum_01 Salon pencereme stor tül ve fon yaptırdım Salonda balkon kapısı da var oraya da rustik pilise ve tül yaptırdım. Fon yaptırmadım balkon kapısına üst üste kullanışsız olacak diye. Sizce. Napsam fon da mı yaptırsam