Bende sizinle aynı durumdayım, kızım Ağustos da yaşına girecek evim küçük olduğu için herhangi bi susleme vs yapamam, oğlumun 1. Yaş gününü kutlamıştım eski evimin salonu baya bı buyukdu evet anlamıyorlar ama ayrımcılık da yapmak istemiyorum, organizasyon çok pahalı mekan da tutulması gerekiyor ee pastası içeceği vs 10bini geçer eşim de boşuna masraf nasıl olsa bilmeyecek dedi içim rahat etmiyor özeniyorum da 🤷 bende sahil kenarın da yapayım diyorum gün batımına yakın nasıl olacak bilmiyorum 🥺