ayysil Kızlar merhaba, biz ek gıdaya yani tadımlara bugün başladık. Bugün 1 çay kaşığı verdim sadece. Sizce az mı daha fazla vermeli miyim?
gozdegunduz ayysil 3 gün kuralında ilk gün 1 çay kaşığı öneriliyor zaten bence doğru yapmışsınız yarın 1 tatlı kaşığı verirsiniz zamanla artacak miktarlar. Açıkcası ben çok takılmıyorum fazlasını isterse veriyorum hiç istemezse de zorlamıyorum
ayysil gozdegunduz evet doktorumuzda o şekilde söyledi ama bir kaç kişide gördüm porsiyonlar daha fazla o yüzden kafam karıştı. 1 çay fincanı kadar da verilebiliyor diye bir şey okudum ama