rumeysare Kızlar merhaba 9 aylık bir kızım var ve grip oldu ilk çocuğum ve ne iyi gelir bilemiyorum ilaç vermek istemiyorum doğal yollarla ne yedirip içirebilirim tecrübelerinizi aktarır mısınız banada
2019Asell rumeysare canım ben biraz ıhlamur demliyorum sıcak suda çok az tatlandırıp içiriyorum gün içinde hapsurması fazlalasınca yapıyorum baya iyi geliyor sekiz aylığız bu arada
rumeysare Gizemmdenizz rabbim şifa versin inşallah 😔çok zor hasta olduklarında bende doğal bir şeyler vermek istiyorum
Lasambaby Canım 6 alık kızım grip olduğunda ıhlamur kaynatıp veriyorum her yere soğan koyuyorum öksürük vardı bir de o zaman da tereyağ pekmez kaynatıp verdim