Arkadaşlar merhaba, kızım 12 ay 18 günlük, aşırı iştahsız bir bebek. Biz kalça çıkığından dolayı aparat takmışttık daha bir ay önce çıkardık, kontrolleri devam ediyor, yemesi lazım güçlenmesi toparlanması için ama hiçbir şey yemiyor, ben emziremediğim için hep mama verdik. Şuan ek gıdaya başladığından beri elimden geleni yapmaya çalışıyorum, ama ne yapsam da yumurta meyve vs durumlarında cok sıkıntı yaşıyorum. Güçlendirici iştah açıcı bir şeyler vermek istiyorum ama ayına uygun yok, yardımc olursanız cok sevinirim. Ne yapacagımı şaştım. 😞😞