kızlar bebeğim 7,5 aylık doğdugundan beri aşırı gazlı aşırı huysuz bir bebe. ha bugün ha yarın geçer dedik ama hala ne gazı ne ıkınması bitti. dr a gittik gaita kaka idrar tahlili yapıldı hepsi temiz. ama hala ıkınmaları bitmedi kaka yapmak için saatlerce günlerce ıkınıyor emmeye başlar başlamaz memede kendini kasıp gaz çıkarmak istiyor, üstten gazını çok zor çıkarıyor. ne yapacağım 1,5 aydır kilo da alamadı. bazen gazdan dolayı oluk oluk kusuyor neden kakasını zorlanmadan yapamıyor ve neden hala gazlı? ek gıda neredeyse hiç istemiyor gazından ememiyor aç kalıyor?