27 günlük bebeğim var emziriyorum dün gece koltuk altımdan mememe doğru bir acı başladı. Mastit diye düşünüyorum Duşa girdim masaj yaptım sürekli emzirdim göğsüm yumuşacık oldu boşalsın diye sağdım da hafifledi ama geçmedi. Şimdi tekrar arttı ağrısı. Başka bi şey olabilir mi? Bu durumu yaşayan var mı