Kızlar bu ay sonu benim 1 hafta sonra işte sınavım var acaba ehliyet soruları kolaymı zormu nasıl çok çalıştım hazırlandım çok test çözdüm genelde sorular aynı sadece soru şeklini değiştirip şaşırtıyorlar kolay mesele yani geçermiyim acaba çözdüğüm sınavlar 80 90 yani heyecanlıydım o heyecanıda yendim işte merak ettiğim sorular